VEELGESTELDE VRAGEN

Verzenden & Levertijd

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland en België zijn gratis!

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Op dit moment maken wij gebruik van de betaalmethodes ‘iDEAL’ en voor onze Belgische bezoekers hebben wij ‘Mister Cash/BanContact’.

Hoelang is mijn bestelling onderweg?
De gemiddelde levertijd van een bestelling binnen Nederland ligt tussen de 1-2 werkdagen. De levertijd voor België is 2-3 werkdagen. Heb jij jouw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Krijg ik een track en trace code bij mijn bestelling?
Nee, wij versturen de pakketjes zoveel mogelijk via brievenbuspost. Een voordeel hiervan is dat je nooit thuis hoeft te zijn om jouw bestelling in ontvangst te nemen. Mocht jouw bestelling te groot zijn voor brievenbuspost, dan zullen wij dit vooraf aan je melden samen met de datum waarop je jouw bestelling kunt ontvangen.

 

Factuur

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Ja, je zult de factuur en een overzicht van je bestelling ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres. Wij versturen geen extra factuur mee met de bestelling.

 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan jouw retour heel gemakkelijk aanmelden via ons retourformulier. Je kunt het/de artikel(en) daarna retourneren door het op te sturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet om jouw ordernummer (begint met een #) te vermelden op of in het pakket! 
De kosten om een bestelling retour te sturen zijn voor de koper. Wanneer wij jouw retour hebben ontvangen, laten wij het je weten via het door jouw opgegeven e-mailadres en zal het door ons verschuldigde bedrag direct naar jou worden overgemaakt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor problemen die tijdens het versturen van het pakketje kunnen gebeuren, dus zorg ervoor dat je alle artikelen veilig ingepakt opstuurt.

THAT PRETTY THING
Merwedestraat 18
9725 KD Groningen

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen of dat je toch van gedachten bent veranderd. In dat geval heb je 14 dagen om het/de product(en) aan ons te retourneren in de originele staat. Vergeet niet om je retour aan te melden via dit retourformulier.

Ik heb een defect of incompleet product ontvangen, wat nu?
Wanneer een product bij ontvangst niet naar behoren werkt of kapot is, kan je dit bij ons aangeven door een e-mail te sturen naar info@thatprettything.nl. Wij zullen je uiteraard een passende oplossing bieden.

 

Voorraad

Wanneer is een uitverkocht product weer op voorraad?
Wij wisselen graag van assortiment maar we doen ons best om onze voorraad zo snel mogelijk aanvullen wanneer een product in zeer korte tijd is uitverkocht. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product is uitverkocht en daarna niet meer terug komt in de webshop. Heb je vragen over de voorraad van een product? Stel ze gerust!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

X